Semester-fredag

Den sista fredagen på semestern är här och det blir en välfylld dag. Joinade Sonen när han åt frukost innan sitt jobb, drack min dos kokt vatten med citron och en balja Java. Svårt att äta på morgonen sedan sista svängen med utmattning i systemet. Jag som alltid varit en inbiten frukostmänniska, som inte funkat utan frulle och högljutt proklamerat för folk hur viktigt det är att man får i sig mat på morgonen. Fick överge den vanan, när jag tröttnade på att försöka övervinna illamåendet. Nu finns det ju nåt som kallas Periodisk fasta, så jag kör tydligen nåt som de inbitna kallar 16:8, har jag fått veta när folk får klart för sig hur min kropp vill ha det med föda.

Gjort pass No:2 på gymmet – det känns helt ok, har hittat de maskiner jag behöver för att sätta en rutin för att återta muskler och bygga nya. Med bra musik i öronen så har jag lättare att fokusera på mina reps och på vad jag gör. Som vanligt, allt sitter i strategierna och strukturen. Gymmet jag är kund på öppnar redan kl 06 på vardagarna, så med lite vilja och pannben så kommer jag att lägga en del träning på morgonen.

mindset
Bild lånad från nätet
Kommentera

