Ledig torsdag

Bilen är servad och klar, den har fått vinterdäck och är klar för att ta emot vintern. Kom mig för att fråga om avbetalning och räntefria månader – resultatet blev att jag slapp ”låna pengar av mig själv” och kan styra upp betalningen på 2 löner.

Vintern ja – Jag hoppas som vanligt på många kalla dygn med tjäle som resultat – innan snön kommer! HATAR verkligen blask, slask och varierande temperatur.

Nya xtra-jobbet är nu inbokat för resten av året, hämtat arbetskläder idag och pratat med min underbara chef om rutiner och annat. Hon frågade *helt out-of-the-blue* om jag ville köra 1 julbordsdisk eller 2, klart jag vill 🙂 Så 9/12 gör jag premiär i diskrummet på GRAND. Blir nog inte värre än mina 2 första pass på Pinchos när det begav sig…

Passade på att fixa lite hemma på min lediga dag. Tog fram mina älskade ljusstakar bl.a och har nu turkos som färg i sovrummet. Ska leta mer ramar på loppis och sätta upp lite turkos färgklickar.

img_1384

Gick loss lite i köket med, där det åkte fram orange pynt. Kom på att jag glömt att beställa ett svart överdrag till min Eva Solo-karaff, måste göras.

img_1382img_1383

Ser fram emot att dra på mig terrängskorna imorn em och börja utestyrka och balans i spåren på Hjortgården!

Kommentera

