Första blogginlägget

Det här är Mitt allra första inlägg.

Dax att sluta låta annat komma emellan Mig och min tanke på att Blogga!

Här kommer det Jag kallar Livet uppdateras – allteftersom Livet går.

Mitt Liv är en ständigt pågående mix av:

  • att vara mamma till snart myndig son (känn på den, Myndig Son ❤ )
  • ganska hängiven löptränande (när jag kommer ur rehab-träsket efter operation av ett brosk i hälen)
  • arbete
  • matlagning
  • receptsurfande
  • provlagande av alla recept
  • umgås med vänner & bekanta & familjen
  • rehab:a en trött hjärna efter en sväng i Utmattningsträsket
  • böcker

Häng med in i Mitt Liv, kommentera gärna ❤

Kommentera

